martes, 3 de noviembre de 2009

Carta a los Reyes Magos

Señores Reyes Magos de Oriente, mi nombre és Oriol, y este año estoy muy triste.
Mi papa y mi mama me han dicho que estas navidades no pasará la Cavalgata de los Reyes Magos por la Coope.

Estoy preocupado, quizas no pasen por aqui porque los niños de la Cooperativa - Moli Nou nos hemos portado mal.

Mi papa dice que no me preocupe, que iremos a verlos a la Plaza del Ajuntamiento, pero para mi, ya no será lo mismo, ya que no me podre juntarme con mis amigos y amiguitas del cole para coger juntos caramelos como siempre.

Sus Majestades de Oriente, prometo portarme bien durante todo el año si pasan por mi barrio como siempre, y no se preocupen que les diré a mis amigos de clase que se porten bien.

No se olviden de pasar por mi casa, a dejar mis regalos, ya que vivo en la Coope.

Gracias y Feliz Navidad.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Senyors Reis Mags de l'Orient, em dic Oriol, i aquest any hi soc mol trist.
El meu pare i la mare, m'han dit que aquest any no pasarà la Cavalcada dels Reis Mags per la Coope.

Estic preocupat, potser no passin per aquí perque els nens i nenes de Cooperativa-Molí Nou, ens hem portat malament.

El meu pare diu que no em preocupi, que anirem a veurel's a la Plaça de l'Ajuntament, però per mi no serà igual, ja que no podré ajuntar-me amb els meus amics de l'escola, per agafar junts els carmels com sempre feia.

Majestats de l'Orient, prometo portar-me bé durant tot l'any, si així arriba la Cavalcada al meu barri com sempre, i no s'amuinin que diré a tots el meus companys de clase que han de portar-se bé.

No oblidin passar-se per casa, per deixar els meus regals, ja que jo visc a la Coope.

Moltes gràcies i Bon Nadal.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Benvolgut ciutadà,

En relació a la vostra comunicació en la qual feu referència als canvis de recorregut que incorporarà la Cavalcada de Reis 2010 us informem que:

Que, efectivament, s'han introduït diversos canvis en el recorregut de la Cavalcada amb l'objectiu d'escurçar el que fins ara era un dels itineraris de Reis més llargs de tot Catalunya, fet que obligava a realitzar una parada tècnica al mig del recorregut i que provocava que l'arribada de la comitiva a la plaça de l'Ajuntament es produís més enllà de les 21 h.

En aquest sentit, el recorregut alternatiu que es proposa per a aquest any s'ha concebut a partir de la premissa de no alterar substancialment el desplaçaments dels veïns i veïnes que viuen al voltant dels trams eliminats, de manera que puguin seguir gaudint de la Cavalcada ben a prop de casa seva.

Agraïm la confiança que ens heu mostrat. Si teniu cap dubte o en voleu alguna informació complementaria podeu tornar a posar-vos en contacte amb els nostres serveis.

Atentament,

L'AJUNTAMENT T'ESCOLTA